Clear Cart

Clear Cart - Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Clear Cart nedir?
Clear Cart, görme engelli bireylerin ve alerjisi bulunan kullanıcıların market alışverişlerini bağımsız, güvenli ve bilinçli şekilde gerçekleştirebilmelerini sağlamak amacıyla geliştirilmiş bir mobil uygulamadır. Yapay zeka destekli ürün tanıma ve içerik analiz sistemleriyle çalışır.
Kimler Clear Cart'ı kullanabilir?
Clear Cart, görme engelli bireyler, gıda alerjisi olan kişiler, içerik hassasiyeti bulunan kullanıcılar (örneğin vegan veya glutensiz beslenenler) başta olmak üzere, ürün içeriklerini dikkatli incelemek isteyen herkes tarafından kullanılabilir.
Clear Cart ücretsiz mi?
Evet. Clear Cart'ın temel sürümü tamamen ücretsiz olarak sunulmaktadır. İlerleyen dönemlerde sunulacak bazı ileri düzey özellikler için isteğe bağlı premium abonelik seçenekleri değerlendirilebilir.
Clear Cart nasıl çalışır?
Kullanıcı telefon kamerasına ürünü gösterdikten sonra bu uygulamaya özel olarak geliştirilen yapay zeka asistanınız Limo, gerekli bilgileri toplar ve size dönüt verir.
Alerjen filtreleme sistemi nasıl çalışıyor?
Kullanıcı, uygulama içindeki profil ekranında alerjisi olduğu içerikleri belirtebilir. Uygulama, taranan ürün içeriklerinde bu alerjenlere rastlarsa kullanıcıyı ekran üzerinden ve sesli uyarı yoluyla bilgilendirir.
Uygulama internetsiz çalışabilir mi?
Ürün tarama ve içerik analizi gibi temel işlevler, yapay zeka altyapısıyla bulutta gerçekleştiği için internet bağlantısı gerektirir. Ancak kullanıcı profili gibi bazı basit işlemler çevrimdışı modda da erişilebilir durumdadır.
Uygulama ekran okuyucularla uyumlu mu?
Evet. Clear Cart, Android'de TalkBack ve iOS'ta VoiceOver ekran okuyucu sistemleriyle tam uyumlu şekilde çalışacak biçimde geliştirilmiştir. Tüm içerikler erişilebilirlik standartlarına uygun sunulmaktadır.
Kişisel verilerim güvende mi?
Kesinlikle. Clear Cart, kullanıcı verilerini güvenli bir şekilde saklar. Hiçbir kişisel veri üçüncü taraflarla paylaşılmaz. Tüm veri iletimleri şifreli protokollerle gerçekleştirilir ve KVKK başta olmak üzere ilgili mevzuatlara tam uyum sağlanır.
Ürün içerik bilgileri nereden alınmaktadır?
Ürün içerikleri, üretici firmaların kamuya açık bilgilerinden, kullanıcı katkılı içeriklerden ve görsel analiz yoluyla uygulamanın yapay zekası tarafından elde edilmektedir. İçerikler sürekli güncellenmektedir.
Clear Cart şu anda hangi ülkelerde kullanılabilir?
Uygulamanın şu an Türkiye genelinde aktif olarak kullanılabilmesi için son testler yapılmaktadır. Türkiye'de kullanıma açıldıktan sonra uluslararası kullanım için altyapı ve dil destekleri üzerinde çalışmalar başlayacaktır.
Sisteme yeni ürün ekleyebilir miyim?
Evet. Taranan bir ürün sistemde mevcut değilse, kullanıcı uygulama üzerinden ürün görselini göndererek katkıda bulunabilir. Bu görseller, ürün veri tabanının genişletilmesi ve yapay zeka modelinin eğitilmesi amacıyla kullanılır.
Teknik destek veya geri bildirim için nasıl iletişim kurabilirim?
Destek talepleriniz ve önerileriniz için uygulama içerisindeki “İletişim” bölümünü kullanabilir ya da clearcart.com.tr/iletisim adresi üzerinden bizimle doğrudan iletişime geçebilirsiniz.
Scroll to Top